15 Ağustos 2010 Pazar

Sakarya Üniv.Eğitim Fakültesi Uzaktan Eğitimi Kazananlar Burayaa..

 
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi  Bilgisayar ve Öğretim Teknolokjileri Öğretmenliğini (Uzaktan Eğitim) kazanan arkadaşlar burda buluşalım..Tüm bu uzaktan eğitime dair eğitim,okul,harç,kayıt,yatay geçiş hakkında soruları burada paylaşmaya çalışacağım..Orayı kazanan arkadaşlara şimdiden kolay gelsin.. :)

    Sınıfı toparlamak amacıyla kazanan arkadaşlar burada kendilerini belirtirlerse daha kolay tanışma ve paylaşım ortamı oluşturabiliriz..Araştırdıkça sorularınızın cevabını buradan vermeye çalışacağım..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Üniversite hakkında sık sorulan sorular : Tıklayınız..
Numara sorgulama Sistemi : Tıklayınız..  
Öğrenci Yönetmeliği : Tıklayınız..
Sakarya Öğrenci İŞleri : Tıklayınız..
Sakarya Öğrenci Topluluğu (PORTAL) : Tıklayınız..

0 yorum:

Yorum Gönder

Grab This
Flame Blog's © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute