3 Kasım 2010 Çarşamba

# 3 Kasım 2010 Çarşamba - Genel Değerlendirme..

   Merhaba arkadaşlar..
   Bugün bir yazı yazma gereği duydum.Bilmiyorum nedendir ama bazı ertelediğim işlerimi artık yoluna koymam gerekti..Birçok paylaşmaya çalışacağım projeyi,yazıyı paylaşamadım. Paylaştıklarım ise düzensiz bir linkten başka birşey değildi..Ama suan bulduklarımı,araştıracağım yeni bilgileri sizinle paylaşacağım..Şimdi çalışma vakti..
   1-Kısa zamanda uzaktan eğitim hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum.Uzaktan eğitim öğrencisinin psikolojisi,aleyhine,lehine olan durumlar,zorlukları , iyi yanları neler .. Hepsini cevaplayacağım.
   2-Kendimi bu aralar flash uygulamalarına verdim.Biraz web üzerinde bilgilerimi tazeledikten sonra uzmanlaşmak için yada bilgi seviyemi biryere getirmek için bir daldan başlayacağım.
   3-Microsoftun skydrive,webapps ve köprü uygulamaları olan uygulamalara değineceğim.
   4-Bilişim için gerekli bilinmeyen kelimelere daha detaylı anlayacağız.
   5-Yeni website tanıtımları 
   6-Arşivime aldığım filmler ve görsel eğitim setleri linklerim .. 
   7-Bir websitesi yada bir flash uygulama çalışması yapacağız.Bu benim üniversite başlangıç projem olacak. :)
   8-
Bunlar aklıma gelenler..Geldikçe eklemeye çalışacağım.Ve bir an önce makalelerime başlayacağım..Şimdilik söylemek istediklerim bunlar.. 

   He birde .. Kafanızda bir çözümlenemeyen sorun warsa acil çözün..! Eğer çözümlemezseniz sürekli içinizde biri sizi kemirip durmaktan sağlığınızı , duygularınızı ve en önemlisi hayatınızı mahvedebilirsiniz..
Ya rafa kaldır ya da ...
      Herkese kolay gelsin..İyi günler..

0 yorum:

Yorum Gönder

Grab This
Flame Blog's © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute