3 Eylül 2010 Cuma

Ana Kampüs Ve Eğitim Fakültesinden seçmeler

İşte Sakarya Üniversitesinden İlk Görüntüler
Sakarya Esentepe Kampüs Girişi -Arka Kapı
Sabah 5:00
Kayıt Olurken çekilen Çile (Sabah 7:00 suları)
Kantin Bölümü

 Ana Kampüse Girişi

 Kampüsten Sakarya

Eğitim Fakültesi A Blok

Dışarıdan hem yol hem fakülte 

Görünüm -1

Atatürk Parkı

Kampüse yürüyüş yolu..
(Bu yolu eskiteceksiniz)


Meydandan bir görünüm..


İşte arkadaşlar daha fazla çekmek isterdim ama yetişmedi..Eğitim öğretim başladığında dah fazlasını yayınlayacağım.. Şimdilk iyi seyirler. :)

4 yorum:

UmitKIRTIL dedi ki...

OO flame man , hayırlı olsun ...
Bitirdiğin gün de çekersin farkları buluruz ? :P

Flame's Blog dedi ki...

Hayırlısı ile bitelim de :)

BenVıcıkBeyin dedi ki...

Hangi bölümde okuyacaksınız? Tahminimce eğitim fakültesinden bir bölüm. :)

Flame's Blog dedi ki...

evet eğitim fakültesi, Bilişim teknolojileri öğretmenliği..

Yorum Gönder

Grab This
Flame Blog's © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute