3 Mayıs 2010 Pazartesi

Yaran Messenger iletileri..

* sınavlardan kafayı yemiş bir arkadaşın iletisi;
"ulan ahirette de çan eğrisi var mı acaba? olm biraz az sevaba girin namazı niyazı azaltın ortalama yükselmesin."  


* sağdan soldan çizik olsun da önden arkadan vuruk olmasın..

* gelirken 70 lik al da başımızda bir büyük olsun

 * kendinden prensli satılık beyaz at

 * her nefes aldığında her kalbinin attığında benim yaşadığım acıyı sende yaşa şerefsiz sevgilim.

* bu gece eğer sağ salim çıkarsam sabaha bil ki seni unutmuş olacaaam. (yapma yaa bak sen artize *

* nirvanaya ulaşamadım, not bıraktım

* yılmaz girince titret...

* her yol helal, zımbala bilal

* yukarı dudullu muhtar adayınız hüseyin ile daha yukarı dudullu. (bu gerçek bir ilandır!)

* süper loto tutar, bu iddaa yine tutmaz!

** diş hekimliğinde okuyan arkadaşımın yazmış olduğu iletidir.

''dişi çürümüş yetimin hakkını sormaya geliyoruum!''

uzayda kıçını meteorla silen astronot.

berkay gerince depreştir.

apaçi hareket engellenemez.


sadri şener yaz 6161 e gönder transferler cebine gelsin.

In The ParK_ta Gezerken, Cigarettiyi Icerken. My Father Gördü Suc Üstü,I am Düstü Kiç Üstü.

çirkin kadınlarla evlenmeyin, bırakın soyları tükensin!

sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun...

görünce hiç kızmadım elma kurduna, bıçağı saplayan bendim onun yurduna.

yapma be azrail, mario'nun bile üç canı var.

moralim çok bozuk yazmayın lütfen(akabinde)ya yazmayın diyorum kimseyle konuşacak halim yok off ya!(tekrar akabinde)
off canım burnumda konuşmak istemiyorum kimseyle
sonuç: kimse yazmıyor fakat kızımız yanlızlık krizine girmiş egolarıyla başbaşa kalmıştır.

bana sataşmak (G)üven, (Ö)zveri, (T)ecrübe ister.

cennete gittim akşama gelicem.

ön koltukta çocuklar kazaya sebep olur; arka koltukta kazalar çocuklara sebep olur.

kim vurduya gittim, gelirim.
dışarda modunda yazılan ileti.
(bir arkadaşımdan alıntıdır) *

intihar etmeye gittim, hemen dönerim

cinnet geçirip gelicem.

Kıyamet gelsede kopsak.

Hüsnü bile gelse şenlendiremez beni.

ki$isel sensin iletim sana girsin

tüm kaşarlar eriyecekse, küresel ısınmaya evet.

"her kasarın sonu bir gun tost olmaktır"

şuan msn kişi listemde gördüğüm ileti;
bir gün beni boynu eğik görürseniz bilinki yere düşen birini kaldırmak için eğilmişimdir.

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ?

cevrim içi olduğum kadar küstahımda

çilek çilek dediğin nedir ki gülüm ben senin için ayvayı yemişim

"bu tenden kurşun geçmez senin adın geçer"

canlılar ikiye ayrılır, normal canlılar, erzincanlılar.

"EĞER SiLKROAD BAŞINDA ÖLÜRSEM BENi HOTANIN YAĞMURLARINDA YIKASINLAR...

- hoşaftan anlamayan adam
- tay of dı aygır
- Kadın Erkek Eşitliği istiyorum. Kadın Üstünlüğü Değil
- istanbul komple yansa da bu kaşarlar erimez

bu kişisel ileti şiddet ve cinsellik unsurları içerdiği için topluma açık yerlerde, varsa çoluğunuzun çocuğunuzun önünde seyri ve okunması etik değildir.

"bu devirde ne kral ol ne de paşa, piç ol hayatını yaşa..."
"s.ken sevilir, seven s.kilir dediler. ben ikisini de yapmadım hep s.kilen oldum mk."
"güzelliğin on para etmez. beşten say alayım."

"madem girecez kabire seviselim habire(fiki fiki)"

seni sevmek en büyük ibadetim.ama şu an cenabetim.

Evlenip balayına gideceğime, bekâr kalıp alayına giderim.

durumunu meşgule getirip sonrada kişisel iletiye işim var yazan bir arkadasım var maalesef..

ciddiysen varım, dalgaysan cok güzel sörf yaparım.

önceden şizofrendim. şimdi ikimizde iyiyiz.

tam ne yazsam diye düşünürken oturum açan arkadaşın ieti metni: yakamoz// -yokum-

senin oturumu kim açtı o zaman

-hepiniz markasınız ama indirimli günlerinizi Biliyorum. *

sen onu köpek gibi seversin, o seni belediye gibi zehirler.

kafa tasımı kırdırıp beynimi oydurdum hala akıllanmadım, kronik deliyim

-"artk ksa cmlelr kruyorm"

sevmek çaydır sevilmek şeker, benim gibi garipler çayı şekersiz içer

Mada Faka , Mada Faka ; Nalet Olsun Böyle Hayata.

yatakta ve batakta eşi olmayanlar ellerine mahkumdur

Ödev yapıyorum selam dahi verme :@ sınıfta kalcam aq

- isi olmayan cizgilerimi saysin: |||||||./;|||;'[p[0-|||||||||||||||||||||'''|||||||
seklinde bir ileti gormustum bir ara.

Seni niye engelleyim güzelim sen doğuştan engellisin zaten.

"yokum elleşmeyin!!!" * bu nedir yahu ? böyle bir ileti yazmanın mantığı nedir arkadaş biri bana açıklasın!

kişisel neyim oldu ki iletim olsun

bu karı kim diye soran olursa, eski bir tanıdık dersin sevgilim.

4 aralık messengerde engelliler günü kutlu olsun
 

doğuştan çaresi olmayan bi hastalığım var... her gördüğümmü insan sanıyorum.

beni satanı ben bedavaya veriyorum.

kucukken bana yaramaz derlerdi, buyudum hala yaramiyorum.

mutlu yarınlara koşanlara çelme atmak istiyorum

"roma nın a.q. sana bişi olmasın artur" lancelot

''ziraat okumalıydım''

bir mimarlık öğrencisinin iletisi

reçel yapan kalpazan arı, satanist kesen mücahit kedi hepsi benim

Özlüyorum seni ne kadar bir bilsen, içiyorum her gece efes pilsen..

Aids virüsü de,ebola virüsü de maymun patentli. Maymun dan gelmediğimiz kesin de, galiba maymun dan gideceğiz..

kargadan başka kuş tanımam.


Tanrı karıncayı yok etmek isteyince, ona kanat takar.

hayatıma fön çeksem düzelir mi?

Allah'ım! Kendim için bir şey istiyorsam namerdim. Sen anneme güzel bir gelin nasip et...

ben güzele güzel demem kafam güzel olmayınca.
aşk hayatımı düzene sokacak deneyimli sekreter aranıyor

şişe dolu olunca yanımda olur tüm dost bildiklerim, şişe boş olunca kaybolur ecdadını s.kt.klerim.

kişisel iletimle değil, sanatımla bir yerlere gelmek istiyorum.

almanyadayim...wcde.. ( bunu anlamadım )

aşk yaz boşluk bırak öylece kalsın

sisman zayif farketmez, abazalar affetmez.

küçük orosbum iyi ki doğdun (kadir) ( bu ne şimdi ya yuhh )

HAckHell

0 yorum:

Yorum Gönder

Grab This
Flame Blog's © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute